Retourneren

Het kan helaas gebeuren dat jouw artikelen toch niet helemaal naar wens zijn. Bij Add To My Wishlist is dit geen probleem, wij helpen je graag verder. Op deze pagina leggen we je uit welke stappen je moet ondernemen om jouw artikelen te retourneren. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer kan ik gekochte artikelen uiterlijk retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om bij ons kenbaar te maken dat je een product wil retourneren. Dit doe je door in jouw account het betreffende product aan te geven als retour. Heb je geen account aangemaakt? Stuur dan een e-mail naar info@addtomywishlist.nl en vermeld hierin welk artikel je wilt retourneren en wanneer je het product hebt gekocht.

Nadat je een retourmelding bij ons hebt gedaan, heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Ik wil een artikel retourneren. Hoe doe ik dat?

Je hebt de bestelling geplaatst als gast: 

Print het retourformulier uit en vul deze vervolgens in. Knip de adresgegevens uit en plak deze op het pakket. Het retourformulier dient mee gestuurd te worden in je retourpakket. 

Je hebt de bestelling geplaatst met jouw persoonlijke account:

In je persoonlijke account kan je jouw retour aanmelden. Het proces is eenvoudig en bestaat uit 6 stappen:

  1. Inloggen: Log in op addtomywishlist.nl. Ga naar jouw persoonlijke dashboard.
  2. Order: Open de te retourneren order.
  3. Retourneren: Druk op de knop “Artikelen retourneren”.
  4. Artikelen: Selecteer de artikelen die je wilt retourneren.
  5. Reden: Vul de reden van je retour in en geef de retour actie aan.
  6. Verzenden: Druk op ''Verstuur'' en stuur de retour op naar het volgende adres:

Add To My Wishlist
Wielstein 9
2151 KP Nieuw-Vennep
Nederland

Retourkosten zijn voor rekening van de klant. 

Wat zijn de voorwaarden van het retourneren van artikelen?
De volgende voorwaarden gelden voor het retourneren:

  • De kleding is niet gedragen en/of gewassen.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk het artikel in de originele verpakking retour sturen.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. Add To My Wishlist raadt de klant aan om het retour zenden van een artikel zo nodig via aangetekende post te doen.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van Add To My Wishlist. Wij sturen per e-mail een retourlabel of zullen achteraf de retourkosten vergoeden.
  • Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  • Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?
Ja, de kosten van het retourneren van artikelen zijn voor eigen rekening.

Ik wil een artikel ruilen voor een andere maat of variant. Kan dat?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je artikelen te ruilen. De gewenste artikelen kunnen opnieuw besteld worden. Op deze manier zijn de artikelen het snelst in huis.

Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?
Na ontbinding van de overeenkomst wordt het aankoopbedrag, uiterlijk binnen 14 dagen op jouw rekening gestort.

Wanneer je jouw volledige bestelling wil retourneren worden ook de gemaakte verzendkosten teruggestort op jouw rekening. Heb je meerdere producten gekocht en wil je een gedeelte houden en een gedeelte retourneren? In dat geval wordt alleen het aankoopbedrag teruggestort. Kosten die gemaakt zijn voor het retourneren worden nooit vergoed en zijn voor eigen rekening.

Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor jou als klant kosteloos.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »